Sådan kan du bruge goodiebags til at promovere din event

June 21st, 2014

Category: Alt det andet

Goodiebags er en super god måde til at øge kendskabet til din virksomheden på. Her handler det om at give gratis gaver og prøver til dine kunder. Undersøgelser viser, at alle mennesker elsker at få gratis prøver, og goodiebags er en af de bedste måde at få forbrugere til at prøve dine varer.

Det er simpelthen en business-promotion. Når du er en forretningsmand eller en virksomhed, som forsøger at fremme et produkt, og ønsker at forbrugerne skal prøve dit produkt samt vide hvad de synes om det, kunne du starte ud med uddele goodiebags til din event, på den måde vil du få mest muligt informationer.

Spørgsmålet er så: Hvordan kan du bruge goodiebags til at promovere din event?

Først og fremmest skal du vide hvad du vil promovere, altså hvilket produkt er ”stjernen” til denne event – hvad er det for et produkt, som du helst vil have at folk skal kende til. Når du pakker dine goodiebags skal du huske at fremhæve ”stjernen” i posen. Sommertider kan en goodiebags med alt for mange produkter i,  forvirre folk i at prøve det vigtigste produkt først. Måden til at pakke en god goodiebags er, at sætte det mest værdigfuldt produkt i midten og derefter alt andet omkring produktet. Dette er en business-psykologi, som er en af de bedste måder at fremme et produkt, da det giver folk en fornemmelse af at det er ”stjernen”, uden at det er for direkte.

Announcement

Sørg for at du udvælger de produkter, som passer med hinanden. Det er her, hvor de fleste laver fejlen. En typisk fejl er for eksempel, at du har en læbestift sammen med en lipsgloss i den samme pose, disse to varer substituerer hinanden – det betyder at de dækker det samme behov. Husk også at sætte virksomhedens logo eller varemærket på produkterne. Derudover skal du selvfølgelig også sørge for at sætte logoet på selve posen. I reklamebranchen skal man aldrig glemme at markedsføre sig gentagelige gange. Posen kan også blive set af mange andre forbruger, som ikke var med til eventen.

Prøv så vidt muligt, at invitere mange kendte mennesker til dit event. Berømtheder og indflydelsesrige mennesker vil hjælpe med at øge din brand og produkters værdi. Ser almindelige personer disse kendte mennesker med din goodiebags vil de blive interesseret i at prøve dine produkter.

Det er en god ide, at have lidt forskellige produkter i dine goodiebags. På den måde bliver dine gæster ikke skuffet, hvis de kun får make-up. Sørg for at det er produkter, som passer godt med ”stjernen”.

Skrevet i samarbejde med Promotionbag

Related posts:

No comments yet


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *